ROŽICE

Metuljčki, rožice, sonček...zima pa se nikakor noče odmakniti!


Ker mi doma že kar nekaj časa stoji papir Glitz Paper Pad Pretty in Pink, ki sem ga kupila v Maveluju sem se končno odločila, da nekaj naredim iz njega.
In to je izdelek :)

  





 



Komentarji

  1. Zelo je lepa in najboj mi je všeč prelivanje roza rjavih tonov! Super si jo zložila skupaj :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lepa! Res prav nekaj posebnega. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si jo sestavila. Tudi notranjost je lepo dodelana. Tudi pomlad bo kmalu :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno si skombinirala papir in vse dodatke. Zelo lepa voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nežne barve in lepa postavitev. Zelo je lepa. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala, da si obiskal/a moj blog, vesela bom tvojega komentarja.