nedelja, 24. marec 2013

1.ROJSTNI DAN


Voščilnico sem naredila za deklico Ano, ki bo praznovala svoj prvi rojstni dan.

Papir, ki sem ga uporabila  sweet owl, se mi je zdel v svojih barvah prav prikupen.  
Mislim, da nisem zgrešila z izbiro. 
Bomo videli:)
Za embalažo, pa sem zopet uporabila transparentni papir.
Malo sem se poigrala tudi z makramejem, in nastal je ročaj. 
 






10 komentarjev:

  1. Čeprav so vsi tvoji izdelki nekaj posebnega, mi tvoje embalaže iz pavsa vedno znova vzamejo dih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica. Vrečka iz pausa pa je prekrasna :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita voščilnica in kako lepa darilna torbica s posvetilom,
    super.
    Lp Tamara P.

    OdgovoriIzbriši
  4. E ovo je prava mala umetnost!! Stvarno divan rad!:)

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo kako je prisrčna in odela si jo v čudovite barve :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Super luštna voščilnica za enoletnico ... in ideja z ročajčkom je krasna in doda dodaten draž voščilnici ...

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako je lušna. Ta ideja z vrečko mi je zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. S transparentnim papirjem si nisva na ti, tebi pa gre odlično od rok. Pa še makrame, čisto preveč zame:) In voščilnica je pa še pika na i!

    OdgovoriIzbriši
  9. vauuuuu kolk pipi je:))) ja lepo te prosim ce me prepoznas oz. vidis me porufaj za rokav:))) zelo bom vesela:) se vidive na sejmu:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vesna z veseljem te bom pocukala za rokav, če te vidim :)))

      Izbriši

Hvala, da si obiskal/a moj blog, vesela bom tvojega komentarja.

Več objav...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...