VINTAGE ROSES

Ker se je tokratni izziv CRAFT-alnice tako lepo poklopil z današnjim praznikom, 
so te vrtnice namenjene tudi vam drage dame. 
Saj vem, da se pustite razvajati vsak dan :)  
pa vam vseeno privoščim, da se na danes pustite še bolj!

Pri obeh voščilnicah sem vrtnice odtisnila z Distress ink blazinicami. Na prvem cvetu sem uporabila gloss accents medij, kar pa mi ni ravno uspelo ( se vidijo zračni mehurčki ).
Idejo mi je dala Janja, ki je na svoji voščilnici uporabila prozorno folijo.


 V notranjosti sem uporabila Tinine štampiljke iz kompleta Prijaznosti naproti
Vrtnica pa je iz kolekcije Variostempel romantik.



Tudi tukaj sem uporabila Tinine štampiljke in šablone ( joooj kako lepo je delati z njimi :) )


 Tagec, ki sem ga naredila s pomočjo Spellbinders šablono, sem namenila temu, da se ga lahko 
uporabi kot knjižno kazalo.


Voščilnici prijavljam na izzive:



Komentarji