Odhod v penzijo

Včeraj nam je ušla v zelo zasluženo penzijo naša dolgoletna sodelavka. Tako kot me, jo bodo še bolj pogrešali naši otroci. Bila je medicinska sestra z velikim srcem, jekleno voljo in veliko mero potrpežljivosti.
Pripravile smo ji manjše presenečenje s programom in skeči. Bilo je zelo zabavno in čustveno.
Prav dobro smo si prečistile solzne kanale in razmigale prav vse mišice okoli ust :).
Jaz sem bila zadolžena, da ji naredim za to priložnost voščilnico. Po 23. letih skupnega dela sem si rekla " veš kaj Danica, zasluži si kaj več kot le voščilnico". Ker smo ji kupile biserno ogrlico, je bil moj namen narediti škatlo knjiga v katero bi dale original škatlo z ogrlico. Pa se ni izšlo. Ta škatla je bila prevelika za v knjigo. Po posvetu smo se odločile, da bom naredila knjigo tako, da bo v njej ogrlica.
Lahko si predstavljate kako sem bila ponosna, da je v knjigi, ki sem jo naredila bil tako dragocen zaklad za še bolj dragoceno osebo.




Podobne rožice sem že naredila v tej objavi " Vikend paket"




Tako sem jaz zaključila januar s svojim ustvarjanjem.
Se vidimo v februarju. želim vam lep večer še naprej in še lepšo nedeljo.
Pri moji svakinji sem v eni objavi komentirala, da bi lahko padla še kakšna snežinka :)) prečastiti me je uslišal :)) kako lepo, ane ;)

Komentarji