Še malo klekljanja

Moje prvo srečanje s to prečudovico rožico, je bilo na idrijskem festivalu v Idriji. Takoj sem si kupila vzorček v upanju, da se jo bom takoj tudi lotila in naredila. No, trajalo je kar nekaj časa predno sem jo dala na bulo, in potem še nekaj časa da sem jo sploh naredila. Res ne vem kaj je botrovalo temu, da delo ni hotelo steči, pa tako sem se je veselila.
Zdaj je narejena, in vem, da bo kmalu še kakšna pristala na moji buli.


Naredila sem še en nakit, ki ga je dobila sodelavkina mama. Bila ga je zelo vesela, jaz pa še bolj :)


 

Tako kot prejšnjo škatlo, ki jo lahko vidiš tukaj sem tudi to naredila sama :)


 Moje fotografije niso ravno najbolj kvalitetne...obljubim, da se bom tudi na tem področju malo podučila in izboljšala fotografske sposobnosti :)

Želim vam lep in ustvarjalen vikend.

Komentarji