Domača naloga

mimo te naloge, pa res nisem mogla!
Tinin tag z washi tape, mi je bil zelo všeč. Vedela sem, da bom to nalogo naredila...samo kdaj???
Ko sem zagledala Martinino domačo nalogo, mi je njen prozorni tag dal tak zagon, da sem si rekla,
" punca, predno greš v službo, moraš tole narediti " ekola, nastalo tole :))





Uporabila sem Spellbinders - ove ornamente ( da opravičim njihov obstoj v moji mapi za šablone ) in storže, ki jih je Tina naredila za Rayher. Nalogo lepim v malo šolo prazničnega ustvarjanja in v galerijo.
Mislim, da bo noč minila mnogo bolj mirno, ker vem, da je domača naloga narejena :)))
                                            Želim vam mirno nočko in miren spanec.


Komentarji

  1. vau, tole pa je hudo, kako si se dobro spomnila ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Kar tako pred nočno si se ti lotila ustvarjati... vse pohvala za idejo in izvedbo - všečkam :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala, da si obiskal/a moj blog, vesela bom tvojega komentarja.