MAVRIČNO DREVO

Ta voščilnica pa je odpotovala na severovzhod slovenije.
 Upam, da je že varno priplula v svoj pristan.

Drevo sem naredila z zlatimi lističi, 
za katere so pri IndigoBlu 
 razvili zanimiv način nanosa.
Nato sem še vse skupaj osenčila z Distress ink.

 




Komentarji

  1. Zelo je lepa,
    všeč mi je, da se drevo blešči
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. V živo je še lepša :). Hvala ti za tako čudovito bleščečo se voščilnico. Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je, zlati listki so pa zakon. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je izpadla - sploh tole bleščanje naredi poseben efekt :)

    papa
    Jerneja

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšnp mavrično nebo. Zelo lepa čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica! Upam da nas kdaj naučiš te tehnike ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja seveda z veseljem bom pokazala kako sem to naredila:)
      Se bom potrudila čimprej posneti filemček.

      Izbriši
  7. Super lepa! Danica na mojem blogu sem ti odgovorila na vprašanje, ki si mi ga zastavila.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Hvala, da si obiskal/a moj blog, vesela bom tvojega komentarja.