ČAS MATURE

Saj ne morem verjeti, kako čas beži. Trije meseci so naokoli, jaz pa brez objave! Pridejo trenutki, ko enostavno moraš narediti odklop. Kar pa ne pomeni, da sem sedela križem rok. Seveda sem tudi kaj ustvarila in vam bom v prihodnjih dneh tudi z veseljem pokazala. Drage blog kolegice, spremljala sem tudi  vaše prečudovite stvari, ki ste jih ustvarile in kakšno tudi pokomentirala. Vseh na žalost res nisem videla, ker enostavno ni bilo časa.
Sicer pa me to vreme kar potegne na vrtiček, kjer neizmerno uživam.
Zdaj pa k objavi.
  
 Danes vam pokažem voščilnico za pridno maturantko, kateri sem v preteklosti že izdelala eno voščilnico v vintage stilu. Moram priznati, da je ta mlada dama res izjemna oseba z dobrim okusom.




 Seveda sem se tudi tokrat odločila za papir Graphic45 An ABC Primer.

 V notranjosti sem naredila žep, v katerega je bil vstavljen kartonček z zapisanim voščilom.

 Tokrat sem se odločila, da bom to voščilnico obdelala prav iz vseh strani. Med samim delom se ugotovila, da obstajamo ljudje, ki si najprej ogledamo hrbet izdelka ( vsaj meni se to dogaja :) ) naj si bo to knjiga, voščilnica, album... Moram priznati, da sem bila s končnim izdelkom zelo zadovoljna.


Želim Vam lep večer še naprej .

Komentarji