Hello Kitty

 za Elo, ki praznuje svoj peti rojstni dan. Srčno upam, da ji je Hello Kitty všeč. 
Še sama ne vem kako sem uspela uporabiti toliko roza barve :)) Roza ni ravno moja barva.
Vseeno  zvesta ostajam čipkam, perlicam, bleščicam...to pa so stvari brez katerih težko ustvarjam  :D

Napis je narejen s konturo 3D. To sem videla pri Tanji.









znotraj voščilnice so rastle rožice in letali metuljčki
  tudi na hrbtni strani so morale zrasti rožice



 Tako, pa je varno pospravljena v škatlico in pripravljena za pot do svoje nove lastnice .

 Običajno so moje škatlice za voščilnice zaprte in pokrov okrašen. 
Tokrat  sem naredila izsek, da se vanjo vidi. Zato je ni bilo treba dodatno krasiti.

Pri izdelavi voščilnice sem uporabila:
Šablone: Spellbinders, Najlepši par, Memorybox
Čipka: bonbončeko od Mojce, Craft heaven shop
Papir:Cavania paper pad

Voščilnico prijavljam:
Galerija Najlepšega para mesec februar.
CRAFT-alnica - Negativ
 

Komentarji